top of page

ההמלצה השבועית  - המלצות על ספרי ילדים

בכל שבוע אמליץ על ספר ילדים שיש בו מילים נוגעות ושהוא מתאים לעבודה במרחב הטיפולי הביבליותרפי וכמובן גם לקריאה בבית עם ילדים (או בלי...). בפינה זו תמצאו המלצות גם לספרים שאינכם מכירים בהכרח ושלא יוצגו על המדף הראשי בחנות אלא יתחבאו להם, ממתינים לאדם הנכון שישלוף אותם לקריאה...

  • googaf16

חיבוקו המושלם של פון קרקר הקרפד

חיבוקו המושלם של פון קרקר הקרפד - מאת: אורן לביא איורים: אנקה קול


כאשר הזדמנתי לחנות הספרים כריכתו של הספר משכה אותי אליו - במרכזה עומד לו קרפד על סולם קטן, ידיו פרושות, עיניו פקוחות לרווחה וסביבו ניצבות חיות שונות, כל אחת מהן מחבקת חיה אחרת. והוא לבד.


בפתיחתו של הספר מתוארת שגרת חייו של הקרפד, שנהנה מאוד לבלות עם עצמו, לשוחח עם עצמו ולהתבונן בעצמו (אפילו מיטתו ניצבת מול מראה גדולה, על מנת שיביט בבבואתו כשהוא ישן.) כאשר הוא חולם את החיבוק המושלם - הוא מחליט לצאת ולחפש אותו בכל רחבי היער. כל חיבוק אותו מבקש לעצמו פון קרקר אינו מספק אותו. הוא מקבל מחבריו וחברותיו סוגים שונים של חיבוקים - אך אף אחד מהם לא מתקרב אפילו לחיבוק אשר חלם עליו והוא חווה אכזבה אחר אכזבה. הוא מחליט לקחת את משימת החיפוש צעד אחד קדימה ומפרסם מודעה בעיתון, תוך שהוא מפרט איזה חיבוק הוא מחפש בדיוק. חיות רבות נענות לאתגר אשר בסופו מגלה קרפד את מה שאנחנו יודעים.ות בגוף - "שהחיבוקים הכי טובים לא נמצאים בידיים אלא בלב". הספר מעלה שאלות בנוגע לחיבוקים, התחבקויות, חברות ואהבה עצמית.


שנה חדשה קרבה ובאה, מאחלת לכם.ן חיבוקי לב חמים ורבים ומקווה שתמצאו את החיבוק המושלם שלכם.ן.


להתראות,

נגה


20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page